تبلیغات در اینترنت
جمعه؛ 8 شهریور 1392؛ قوزلو - رمضانلو - داش دیبی - آلیله

هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی

این هفته طبق برنامه شش نفر از اعضای گروه با یک میهمان در محل همیشگی جمع شدیم تا برنامه ی گروه را اجرا کنیم. این بار برنامه پیاده روی و طبیعت گردی بود و مسیری طولانی و متفاوت و بسیار زیبا در پیش روی ما بود که از روستای سرسبز قوزولو شروع می شد و با عبور از روستاهای رمضانلو و داش دیبی به روستای آلیله ختم می شد. ساعت ۶:۳۰ از روستای قوزلو که به طرف شرق حرکت کردیم پس از حدود دو و نیم ساعت پیاده روی و طبیعت گردی به منطقه ی زیبایی به نام رمضانلو رسیدیم. آقای ابراهیمی می گفت: اینجا قبلا روستایی…

چارت مدیریتی هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی
جمعه؛ 8 شهریور 1392؛ قوزلو - رمضانلو - داش دیبی - آلیله
نظرات ()

ساعت ۶:۳۰ از روستای قوزلو که به طرف شرق حرکت کردیم پس از حدود دو و نیم ساعت پیاده روی و طبیعت گردی به منطقه ی زیبایی به نام رمضانلو رسیدیم. آقای ابراهیمی می گفت: اینجا قبلا روستایی بوده که همه ی اهالی آن از اینجا مهاجرت کرده اند و فقط مسجد تاریخی اش به جا مانده و باغ های زیبایی که منطقه را فراگرفته است.

تقریبا اولین چیزی که در مسجد در حال نوسازی رمضانلو جلب توجه می کند، سنگ های تاریخی حجاری شده ای است که بر روی دیوار مسجد قاب شده است و خودنمایی می کند.

پس از این که قدری به تماشای مسجد ایستادیم، برای صرف صبحانه جای مناسبی را در اطراف مسجد یافتیم تا در کنار هم نشسته و در جمعی صمیمی صبحانه ای ساده را که زحمت تهیه اش با آقای شهباززاده بود صرف کنیم.

پس از صرف صبحانه دوباره گشتی در اطراف مسجد زدیم. این بار سنگ های تاریخی دیگری را دیدیم، که به جای این که با تعجب همراه شادی به آن نگاه کنیم، چهره ی اعضا نشان از ناراحتی همراه داشت.

بعضی از این سنگ ها که در مانند سنگ های دیگر در میان سنگ های دیوار چیده شده بودند با سیمان پوشانده شده بودند. بعضیشان هم که در سنگ های پی مسجد کار گذاشته شده بودند در زیر زمین گرفتار شده بودند و فقط گوشه ای از آن ها توانسته بودند سر از خاک بیرون کنند.

پس از استراحت و گشت و گذار در اطراف مسجد راه خود را به طرف روستای داش دیبی ادامه دادیم. روستایی زیبا با طبیعتی سر سبز و چشمه ای مشهور با آبی گوارا.

گاهی هم تمشک هایی که در اطراف مسیر دیده می شدند اعضا را وسوسه می کردند تا برای لحظاتی بایستند و از نعمات خداوند بهره مند شوند.

پس از عبور از روستای داش دیبی به طرف روستای آلیله حرکت کردیم و در روستای آلیله (ساعت ۱۲:۰۰) برنامه را تمام کرده و ماشین گرفته و به شهر بازگشتیم.

امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

بازدید :213
نویسنده
نویسنده : محمود بهشتی
تاریخ : یکشنبه 10 شهريور 1392
زمان : 16:47

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
:: صعود رئیس وکارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی به آزنا درگرامیداشت هفته سلامت 1396+تصاویر ( تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396)
:: چندتصویر ازاولین برف پائیزی شهرستان گرمی ( تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1395)
:: غروب جالب و دیدنی از طبیعت و طوفان ساوالان درسیزدهمین روز زمستان ( تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394)
:: چهره زمستانی شهرستان کرمی درشانزدهمین روزاز پائیز 94 ( تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394)
:: واین هم یک برنامه پیاده روی دیگردرمورخه 94/09/11 ( تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394)
:: تصاویر ازشهرستان گرمی دریک روز پاک پائیزی94/9/9 ( تاریخ : دوشنبه 09 آذر 1394)
:: آشنایی بامسیر دره نوردی از روستای قنبرلو ، تپه، شاوون سفلی، شاوون علیاوآبشارآلیله وبیعرق ( تاریخ : شنبه 07 آذر 1394)
:: به راستی که کوهنوردی فقط ورزش نیست، کوهنوردی یک روش زندگی است ( تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394)
:: گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) وروز پاسداربرنامه یکم خرداد94هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی بود ( تاریخ : جمعه 01 خرداد 1394)
:: برنامه 25و26اردیبهشت هیئت کوهنوردی گرمی جنگل نوردی درقلعه رودخان فومن ( تاریخ : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394)