تبلیغات در اینترنت
برنامه جمعه 30 فروردین 92 (انی قالاسی یا قلعه انی)

هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی

در این برنامه 6 نفر از اعضای دائمی گروه، دو نفر میهمان و آقای بهشتی(رئیس هیئت کوهنوردی گرمی) حضور داشتند و در کل یک گروه نه نفره را تشکیل میدادیم.           قرارمان برای تجمع و حرکت 6:30 صبح در فلکه شهید بالازاده بود که با تاخیر 15 دقیقه ای یکی از اعضا(خودم)حدود…

چارت مدیریتی هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی
برنامه جمعه 30 فروردین 92 (انی قالاسی یا قلعه انی)
نظرات ()

قرارمان برای تجمع و حرکت 6:30 صبح در فلکه شهید بالازاده بود که با تاخیر 15 دقیقه ای یکی از اعضا(خودم)حدود ساعت 6:45 همه حاضر بودند.

از خانه که خارج میشدم به این فکر بودم که چگونه این تاخیر 15 دقیقه ای را برای اعضاء گروه توجیه کنم و وقتی به فلکه رسیدم و با قیافه ناراضی 4 نفر از دوستان روبرو شدم(4 نفر دیگر سر موقع مقرر حرکت کرده و در روستای انی وسطی منتظر ما بودند)بدون معطلی گفتم که هرچه دنبال عصای کوهنوردی ام گشتم نتوانستم آن را پیدا کنم که یکی از بچه ها گفت عصایت از برنامه قبلی پیش من جامانده بود.

من از قبل میدانستم ولی مانند کسی که تازه دوهزاری اش افتاده باشد رفتار کردم تا با این دلیل نسبتا موجه دیگر علت تاخیر را جویا نشوند، همینطور هم شد و به خیر گذشت!

شاید اگر در آن شرایط به آنها میگفتم که در حال خوردن صبحانه بودم، یک کتک اول صبحی هم از اعضاء عصبانی گروه نوش جان میکردم، حالا بگذریم که دیر بیدار شدن من از خواب هم بخشی از علت بود و شاید پنج شش بار زنگ گوشی را به تعویق انداخته و دوباره به خواب رفته بودم(خواب صبح لامصب خیلی شیرین است و به نظر من دشوارترین قسمت کوهنوردی غلبه بر خواب شیرین صبح میباشد!)

خلاصه با گرفتن یک تاکسی خودمان را به 4 نفر دیگر که در روستای انی منتظر ما بودند رساندیم و حدود ساعت 7 بود که حرکتمان را شروع کردیم.

با هوایی مه آلود روبرو بودیم و زمین از بارانهای روزهای گذشته سیرآب شده بود.

معمولا هنگام برف و باران فضاهای داخلی شهر ها عاری از گل و لای و تر و تمیزتر از فضاهای طبیعی و وحشی خارج شهر میباشد اما در مورد شهرستان گرمی این قضیه برعکس است و ما هرچه از شهر دورتر و به دامان طبیعت نزدیکتر میشدیم، راحتتر و آسوده تر از داخل شهر گام برمیداشتیم!!!

از کنار رودخانه به سمت انی علیا حرکت کردیم و از کنار انی علیا مسیرمان را به سمت قلعه ادامه دادیم.

در میانه مسیر قلعه احشام در حال چرای منطقه به چشم میخوردند و به نظر میرسید که سگهای گله زیاد از دیدن ما خوشهال نیستند!

گروه در حال استراحت در نزدیکی قلعه

روی این تخته سنگها خیلی لیز بود و پا به راحتی روی آن سر میخورد

تازه به قلعه رسیده بودیم که متوجه شدم زیاد هم شبیه به قلعه نیست اما حوضچه هایی که در قلعه قهقهه دیده بودیم در مقیاس کوچکتر در اینجا هم به چشم میخوردند

در همین محل و در درون حفره ای طبیعی که در اثر فرسایش سنگها ایجاد شده و پناهگاه مناسبی در برابر باران بود اتراق کرده و صبحانه خوردیم(برای من که صبحانه دوم بود)

در مسیر به قوشا بولاغ رسیده و آبی به سر و صورت زده و راهمان را به سمت یئدی قارداش ادامه دادیم

پس از عبور از یئدی قارداش به آزنا رسیدیم که در اینجا مه خیلی غلیظ تر شده بود و دانه های برف نیز در هوا دیده میشد و مسیر یابی خیلی دشوار بود

با راهنمایی حسین فیضی که به گفته خودش این منطقه را عین کف دستش میشناسد(انصافا هم میشناسد) مسیرمان را از میان مه غلیظ پیدا کردیم و به سمت روستای تنگ سرازیر شدیم.

در انتهای مسیر به گرمی رسیدیم و این برنامه لذت بخش هم به پایان رسید اما خاطراتش با ما باقی خواهد ماند.

(فکر کنم بابت اعترافی که اول گزارش در مورد تاخیر صبح داشتم یه چند هفته ای تعلیق بخورم!!!)

مناسبت این هفته: 29 فروردین روز ارتش

گروه آزنا هم به نوبه خود این روز را خدمت تمامی نیروهای ارتش که در راه دفاع از مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشور تلاش میکنند تبریک عرض مینماید.

امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید :130
برچسب ها : رنامه جمعه 30 فروردین 92 (انی قالاسی یا قلعه انی)- هیت کوهنوردی شهرستان گرمی- هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی-
نویسنده
نویسنده : محمود بهشتی
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392
زمان : 20:32

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
:: صعود رئیس وکارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی به آزنا درگرامیداشت هفته سلامت 1396+تصاویر ( تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396)
:: چندتصویر ازاولین برف پائیزی شهرستان گرمی ( تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1395)
:: غروب جالب و دیدنی از طبیعت و طوفان ساوالان درسیزدهمین روز زمستان ( تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394)
:: چهره زمستانی شهرستان کرمی درشانزدهمین روزاز پائیز 94 ( تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394)
:: واین هم یک برنامه پیاده روی دیگردرمورخه 94/09/11 ( تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394)
:: تصاویر ازشهرستان گرمی دریک روز پاک پائیزی94/9/9 ( تاریخ : دوشنبه 09 آذر 1394)
:: آشنایی بامسیر دره نوردی از روستای قنبرلو ، تپه، شاوون سفلی، شاوون علیاوآبشارآلیله وبیعرق ( تاریخ : شنبه 07 آذر 1394)
:: به راستی که کوهنوردی فقط ورزش نیست، کوهنوردی یک روش زندگی است ( تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394)
:: گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) وروز پاسداربرنامه یکم خرداد94هیئت کوهنوردی شهرستان گرمی بود ( تاریخ : جمعه 01 خرداد 1394)
:: برنامه 25و26اردیبهشت هیئت کوهنوردی گرمی جنگل نوردی درقلعه رودخان فومن ( تاریخ : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394)